Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
T

thomas.angel

23. 2. 2012 22:13
To je zajímavý

Dřív se rodilo v jeskyni a nikomu to nepřišlo divný..

1 0
možnosti
PKL

Politicky korektní lež

23. 2. 2012 22:22
Re: To je zajímavý

možná by sme se tam mohli vrátit :D

0 0
možnosti

andrsen

23. 2. 2012 22:06
Souhlasím

Absolutní, absolutní, bezvýhradný souhlas - moje práva a moje svobody totiž končí tam, kde začínají svobody a práva někoho jiného - byť by to bylo moje vlastní dítě. Je mi jedno, za koho a kde jste, pane Cabrnochu, poslancem, v tomto s Vámi souhlasím - porody doma mi totiž připadají už dlouho v podstatě stupidní neschopností státu zabránit ohrožování života naprosto bezbranných dětí. Porod mám 2x za sebou a i když třeba prostředí v nemocnici nebylo nejpřívětivější, pro mé děti  bylo nejlepší - udělala jsem totiž všechno pro to, aby v případě komplikací nekdo mohl zasáhnout. Ano, i tak se mohlo něco stát - ale vím, že já jsem pro to víc udělat nemohla - nechala jsem to na odbornících.

2 0
možnosti
  • Počet článků 25
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 906x
Dětský lékař, politik zabývající se sociální a zdravotní tématikou, dříve náměstek ministra zdravotnictví, poslanec a nyní poslanec Evropského parlamentu za ODS.