Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nevím přesně co kdo potřebuje, ale moje maličkost, tedy pacient, potřebuje především to, aby se můj jakýkoliv doktor dostal ke všem informacím, které se mne týkají, tedy od dávné anamnézy až po všechny zdravotnické zákroky a vyšetření, které jsem kdy absolvoval, co se se mnou dělalo a dělá, co jsem kdy bral a beru za léky. Jak jednoduché, jak prosté, už nebudu muset jako kolovrátek všechno dokola opakovat každému lékaři, o výsledcích vyšetření ani nemluvě, nyní mne každý hned pošle na nové, nikdo nikomu nevěří, že by právem!? Všechny úřady, včetně mé banky, vědí všechno, kde jsem působil, co jsem bral za peníze, jak jsem platil daně a pojištění, všude to jde, jen v tom zdravotnictví nikoliv. Když vidím obvodní lékařku mé manželky (leukémie, transplantace kostní dřeně), žádný počítač, jak vytáhne hrubý fascikl a hromadu lejster, kde se nedá nic najít, o čem to je!? Naštěstí je manželka pacientkou ÚHKT, ale co my ostatní!? V digitálním věku je naše zdravotnicrví v diluviu, a velmi drahé!

0 1
možnosti

IZIP ignorovali, nebo lépe řečeno sabotovali, především obvodní lékaři. Ono by se totiž snadno přišlo na jejích pochybení.

A výrazným tvůrcem odporu byla hejna novinářů, které naprosto přesně popsal Zeman. A když dá pan král na pokoutně získaný výpis z katastru, doplněný závistí, či snahou závist vyvolat, tak je vymalováno.

1 0
možnosti

D32a83v22i21d 19K47r15á25l

29. 11. 2012 18:51

co na to říci?

snad asi tohle: Tak se zajistili šéfové IZIP. Podívejte se, co vlastní

Deník Aktuálně.cz získal smlouvy z katastru nemovitostí a z nich vyplývá, že od roku 2006 si europoslanci ODS a zakladatelé IZIP Miroslav Ouzký a Milan Cabrnoch, další z autorů projektu Pavel Hronek, současný ředitel firmy Jiří Pašek a její dlouholetý manažer Tomáš Mládek postavili nové domy, koupili stavební parcely, honosné vily nebo rekreační apartmány v krkonošských lyžařských areálech.

http://aktualne.centrum.cz/domaci/kauzy/fotogalerie/2012/11/29/nakupy-majitelu-firmy-izip/

2 2
možnosti

Z27d78e35n79a 16K61o48č46í

29. 11. 2012 20:31

Je třeba vypráskat celé vedení VZP a nahradit je slušnými lidmi.  Já bych se toho ráda ujala i za poloviční plat, než měli ti současní lumpové. To víte šetřit musí začít i vedení. ;-)!!

1 1
možnosti
  • Počet článků 25
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 906x
Dětský lékař, politik zabývající se sociální a zdravotní tématikou, dříve náměstek ministra zdravotnictví, poslanec a nyní poslanec Evropského parlamentu za ODS.